KLAN ASSAMICI

BW Forum klanu Assamici


#1 2009-02-04 22:15:31

Behikus

Assassin

Behikus - itemy

Na co dzień walczę tak

Dobra Obręcz Pasterza
Hełm
Obrona: -2
Cechy: CHARYZMA +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4

Dobra Elfia Kolczuga Strażnika
Zbroja
Obrona: 26
Cechy: ZWINNOŚĆ +12, obrona +3, obrażenia wszystkich broni +3

Dobry Spaczony Amulet Urody
Amulet
Cechy: WYGLĄD +11, CHARYZMA +6, WPŁYWY +5

Dobry Spaczony Pierścień x2
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +5, WPŁYWY +5

Dobre Elfie Spodnie Przemytnika
Spodnie
Obrona: 14
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, WPŁYWY +8, obrona +6

Doskonały Toporek do rzucania
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 36 - 48
Cechy: ilość ataków na rundę: 8

A po za tym posiadam również

Tygrysi set

Tygrysia Kominiarka
Obrona: -7
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona -8

Dobra Tygrysia Kolczuga
Obrona: 19
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -4

Dobre Tygrysie Szorty
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +3, obrona -3

Tygrysi Kilt
(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: -2
Cechy: WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ +3, SZCZĘŚCIE +1, ODPORNOŚĆ +2, obrona -3

*Głowa:
Dobra Maska Przezorności
Obrona: 5
Cechy: PKT KRWI +15 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3

Dobra Kuloodporna Czapka Wytrzymałości
Obrona: 17
Cechy: ODPORNOŚĆ +5, obrona +15

Dobra Runiczna Czapka
Obrona: 17
Cechy: SZCZĘŚCIE +8, obrona +15

Dobry Magnetyczny Kask
Obrona: 5
Cechy: INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4

Szamańska Obręcz
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, PKT KRWI +10 %

*Klata
Dobra Kuloodporna Koszulka
Obrona: 3
Cechy: ODPORNOŚĆ +8

Łowiecka Kurtka
Obrona: 5
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 %

Dobra Koszulka Siłacza
Obrona: 3
Cechy: SIŁA +12, ZWINNOŚĆ -6

*Spodnie
Dobre Spodnie Słońca
Obrona: 8
Cechy: WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3

Dobre Spodnie Łowcy Cieni
Obrona: 8
Cechy: WPŁYWY +6, ZWINNOŚĆ +9

Dobra Spódnica
(Tylko dla kobiet)
Obrona: 6
Cechy: WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ -2, SZCZĘŚCIE +3

*Biżuteria
Jastrzębi Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4

Pierścień Koncentracji
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3

Krawat Koncentracji
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4

Plastikowy Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, CHARYZMA +3, WPŁYWY -4

Mściwy Krawat
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +7, WYGLĄD -1

Pajęcza Bransoleta
Cechy: CHARYZMA +3, WPŁYWY -2, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +4

Tytanowy Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, SIŁA +3, CHARYZMA +4

Amulet Sztuki
Cechy: WYGLĄD +4, WPŁYWY -9, INTELIGENCJA +3, SZCZĘŚCIE +8

Amulet Występku
Cechy: WYGLĄD +3, WPŁYWY +5

Dobry Złoty Pierścień
Cechy: WYGLĄD +9

Dobra Miedziana Apaszka Występku
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +6, WYGLĄD +6, WPŁYWY +8

Dobry Amulet Pielgrzyma
Cechy: WYGLĄD +6, ODPORNOŚĆ +5, WIEDZA +3

Dobry Amulet Celności
Cechy: WYGLĄD +6, ZWINNOŚĆ +5

Dobry Łańcuch Geniuszu
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +5, INTELIGENCJA +5

*Bronie
Dobre Pilum Driady
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 77 - 99
Cechy: ilość ataków na rundę: 3, WPŁYWY +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -4, trafienie +12, obrażenia broni +9
Wymagania: POZIOM: 65 (68), WIEDZA: 71 (74), SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 20 (21), INTELIGENCJA: 17

Doskonały Karabin myśliwski
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 20 - 40
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 4, szansa trafienia krytycznego +40 %, ignoruje 80 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 46 (48)

Dobry Toporek do rzucania Dalekiego zasięgu
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 39 - 48
Cechy: trafienie +15, ilość ataków na rundę: 6, SIŁA +3, obrażenia broni +12

Dobre AK-47
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 38
Cechy: ilość ataków na rundę: 8
Wymagania: POZIOM: 33 (34), SIŁA: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18

Dobry Korbacz Podstępu
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 41 - 113
Cechy: trafienie -12, szansa trafienia krytycznego +23 %, obrażenia minimalne -4, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 46 (48), SIŁA: 38 (39)

Dobra Kościana Pałka Zwinności x2
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni -4, ZWINNOŚĆ +5

Dobra Świecąca Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +3

Dobra Pałka Imperatora
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, CHARYZMA +11, ZWINNOŚĆ +15

Dobra Ostra Pałka Precyzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 12
Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +3, ZWINNOŚĆ +12

Dobry Nóż Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, CHARYZMA +8

Kosa Hazardzisty
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 26 - 64
Cechy: trafienie -8, szansa trafienia krytycznego +14 %, obrażenia minimalne -4, obrażenia maksymalne +4, WPŁYWY +5



Dobry Mistyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8

Ostatnio edytowany przez Behikus (2009-02-10 20:09:08)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.071 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.iw.pun.pl www.caz.pun.pl www.poke-gra-forum.pun.pl www.braveheart.pun.pl www.ryl2.pun.pl