BW Forum klanu Assamici
Assassin
NA SOBIE
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dobra Kominiarka Pasterza
Dobra Łowiecka Koszulka
Słoneczny krawat
Słoneczny sygnet
Słoneczny pierścień
Dobre Szorty Słońca
Dobry Fn-Fal
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
SETY
- PLASTIKOWY
- SPACZONY
- ZŁOTY Z SUFIKSAMI
DO PIELGRZYMEK
BIŻUTERIA
Dobry Pierścień Przebiegłości
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +5, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 18
Dobry Amulet Szaleńca
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +5, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 18, WYGLĄD: 12
Dobry Tytanowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, SIŁA +5, CHARYZMA +6
Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 23
CIUCHY
Dobra Kunsztowna Czapka
Hełm
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +12, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 24
Dobry Smoking
Zbroja (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 6
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +6, ZWINNOŚĆ -1
Wymagania: POZIOM: 40
Dobry Kask Narkomana
Hełm
Obrona: 5
Cechy: SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -6
Wymagania: SIŁA: 16, POZIOM: 5
Dobra Magnetyczna Kominiarka
Hełm
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 20
Kilt Siłacza
Spodnie (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ -5, SZCZĘŚCIE +1, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 4
Cena sprzedaży: 6 750 PL
BROŃ
Dobra Świecąca Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +3
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 3, WIEDZA: 2
Dobry Kąsający Rapier Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 11 - 15
Cechy: trafienie +15, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 32, ZWINNOŚĆ: 32, SIŁA: 9
Dobra Mistyczna Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
Dobry Kryształowy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +9
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 3
Dobra Lekka Pałka Trafienia
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +15
Wymagania: POZIOM: 12, ZWINNOŚĆ: 12
Dobry Antyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 16 - 17
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 12
RÓŻNE
Dobry Naszyjnik Celności
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +12, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 35, WYGLĄD: 4
Dobra Marynarka Złodzieja
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ +5, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 4
Dobry Zwinny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 12, ZWINNOŚĆ: 3
Dobra Krwawa Koszulka
Zbroja
Obrona: 3
Cechy: regeneruje 3 PKT KRWI za każde otrzymane 10 pkt. obrażeń
Wymagania: POZIOM: 18, CHARYZMA: 18
Łuk Reakcji
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 30 - 34
Cechy: trafienie +1, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ZWINNOŚĆ +5, szansa trafienia krytycznego +8 %, obrażenia broni +8
Wymagania: POZIOM: 32, WIEDZA: 26, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12, INTELIGENCJA: 16
Dobra Ostra Pałka Zemsty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 38 - 42
Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +33, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 6
Dobry Przeklęty Rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 44 - 48
Cechy: trafienie +15, obrażenia zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 %
Wymagania: POZIOM: 33, ZWINNOŚĆ: 12, WIEDZA: 18
Dobre AK-47
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 38
Cechy: ilość ataków na rundę: 8
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Dobra Kamizelka Kaliguli
Zbroja
Obrona: 30
Cechy: obrażenia wszystkich broni +15, obrona +15
Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 12, WPŁYWY: 18
Dobre Elfie Spodnie
Spodnie
Obrona: 8
Cechy: ZWINNOŚĆ +9
Wymagania: POZIOM: 15
< B U N K I E R >
Szturmowa Czapka
Hełm
Obrona: 13
Cechy: obrona +12
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 10
Dobra Koszulka Odporności
Zbroja
Obrona: 33
Cechy: obrona +30
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 18
Pancerne Szorty
Spodnie
Obrona: 16
Cechy: ZWINNOŚĆ -3, obrona +14
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 20
Dobry Opiekuńczy Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, PKT ŻYCIA +23 %, -200 litrów krwi / h
Wymagania: POZIOM: 17
Dobra Przyjacielska Pałka Sekty
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +14, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +11 %
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 16
Ostatnio edytowany przez Satuhr_Thas_Atharr (2009-02-16 12:33:02)
Offline