:strongmen:NA SOBIE :strongmen:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dobra Kominiarka Pasterza Dobra Łowiecka Koszulka Słoneczny krawat Słoneczny sygnet Słoneczny pierścień Dobre Szorty Słońca Dobry Fn-Fal
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
SETY
- PLASTIKOWY - SPACZONY - ZŁOTY Z SUFIKSAMI
DO PIELGRZYMEK
BIŻUTERIA
Dobry Pierścień Przebiegłości Pierścień Cechy: WYGLĄD +3, CHARYZMA +5, WPŁYWY +5 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 18
Dobry Amulet Szaleńca Amulet Cechy: WYGLĄD +6, WPŁYWY +5, WIEDZA +3 Wymagania: POZIOM: 18, WYGLĄD: 12
Dobry Tytanowy Amulet Amulet Cechy: WYGLĄD +6, SIŁA +5, CHARYZMA +6 Wymagania: POZIOM: 29, WYGLĄD: 23
CIUCHY
Dobra Kunsztowna Czapka Hełm Obrona: 0 Cechy: WYGLĄD +12, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 24
Dobry Smoking Zbroja (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 6 Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +6, ZWINNOŚĆ -1 Wymagania: POZIOM: 40
Dobry Kask Narkomana Hełm Obrona: 5 Cechy: SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -6 Wymagania: SIŁA: 16, POZIOM: 5
Dobra Magnetyczna Kominiarka Hełm Obrona: 2 Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -5, INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4 Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 20
Kilt Siłacza Spodnie (Tylko dla mężczyzn) Obrona: 1 Cechy: WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, ZWINNOŚĆ -5, SZCZĘŚCIE +1, SIŁA +4 Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 4 Cena sprzedaży: 6 750 PL BROŃ
Dobra Świecąca Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +3 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 5, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 3, WIEDZA: 2
Dobry Kąsający Rapier Kontuzji Broń biała jednoręczna Obrażenia: 11 - 15 Cechy: trafienie +15, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5 Wymagania: POZIOM: 32, ZWINNOŚĆ: 32, SIŁA: 9
Dobra Mistyczna Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +3, obrażenia wszystkich broni +8 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
Dobry Kryształowy Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, WYGLĄD +5, obrażenia wszystkich broni +9 Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 3
Dobra Lekka Pałka Trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +15 Wymagania: POZIOM: 12, ZWINNOŚĆ: 12
Dobry Antyczny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 16 - 17 Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +15, obrażenia broni +8 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 12
RÓŻNE
Dobry Naszyjnik Celności Amulet (Tylko dla kobiet) Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY -1, WYGLĄD +12, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 35, WYGLĄD: 4
Dobra Marynarka Złodzieja Zbroja Obrona: 6 Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +5, ZWINNOŚĆ +5, obrona +3 Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 4
Dobry Zwinny Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 12, ZWINNOŚĆ: 3
Dobra Krwawa Koszulka Zbroja Obrona: 3 Cechy: regeneruje 3 PKT KRWI za każde otrzymane 10 pkt. obrażeń Wymagania: POZIOM: 18, CHARYZMA: 18
Łuk Reakcji Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 30 - 34 Cechy: trafienie +1, ilość ataków na rundę: 3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ZWINNOŚĆ +5, szansa trafienia krytycznego +8 %, obrażenia broni +8 Wymagania: POZIOM: 32, WIEDZA: 26, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 12, INTELIGENCJA: 16
Dobra Ostra Pałka Zemsty Broń biała jednoręczna Obrażenia: 38 - 42 Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +33, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0 Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 6
Dobry Przeklęty Rapier Broń biała jednoręczna Obrażenia: 44 - 48 Cechy: trafienie +15, obrażenia zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 % Wymagania: POZIOM: 33, ZWINNOŚĆ: 12, WIEDZA: 18
Dobre AK-47 Broń palna dwuręczna Obrażenia: 23 - 38 Cechy: ilość ataków na rundę: 8 Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Dobra Kamizelka Kaliguli Zbroja Obrona: 30 Cechy: obrażenia wszystkich broni +15, obrona +15 Wymagania: SIŁA: 15, POZIOM: 12, WPŁYWY: 18
Dobre Elfie Spodnie Spodnie Obrona: 8 Cechy: ZWINNOŚĆ +9 Wymagania: POZIOM: 15
< B U N K I E R >
Szturmowa Czapka Hełm Obrona: 13 Cechy: obrona +12 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 10
Dobra Koszulka Odporności Zbroja Obrona: 33 Cechy: obrona +30 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 18
Pancerne Szorty Spodnie Obrona: 16 Cechy: ZWINNOŚĆ -3, obrona +14 Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 20
Dobry Opiekuńczy Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 9 Cechy: trafienie +8, PKT ŻYCIA +23 %, -200 litrów krwi / h Wymagania: POZIOM: 17
Dobra Przyjacielska Pałka Sekty Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: trafienie +14, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +11 % Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 16
|