BW Forum klanu Assamici
Assassin
Na codzień :
Dobry Tygrysi Kask
Hełm
Obrona: -3
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +3, obrona -8, szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
Doskonała Tygrysia Marynarka
Zbroja
Obrona: 0
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +6, ZWINNOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ +6, obrona -4, szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
Dobre Tygrysie Szorty
Spodnie
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +3, obrona -3, szansa trafienia krytycznego +14 %, unik przed bronią białą +12 %
Dobry Mściwy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +2, WPŁYWY +9, CHARYZMA -8, WPŁYWY +16, dodatkowy atak każdą bronią
Dobra Mściwa Bransoleta x2
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +5, WPŁYWY +5, WYGLĄD -3, CHARYZMA -8, WPŁYWY +16, dodatkowy atak każdą bronią
Dobry Kryształowy Korbacz Krwiopijcy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 45 - 113
Cechy: trafienie -12, szansa trafienia krytycznego +23 %, CHARYZMA +6, WPŁYWY +5, PKT ŻYCIA +26 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ +3
Od święta ) :
Tytanowy secik:
Dobry Tytanowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6, SIŁA +5, CHARYZMA +6
Tytanowa Bransoleta
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +5, WPŁYWY -2, SIŁA +2, obrona postaci +6
Tytanowy Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, SIŁA +2, CHARYZMA +2, obrona postaci +6
Szmaragdowy secik:
Szmaragdowy Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +5, CHARYZMA +2
Szmaragdowa Bransoleta x2
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY -2, WYGLĄD +1
Krwawy secik:
Krwawa Czapka Gladiatora
Hełm
Obrona: 8
Cechy: regeneruje 1 PKT KRWI za każde otrzymane 10 pkt. obrażeń, obrona +7
Dobra Krwawa Marynarka
Zbroja
Obrona: 3
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +5, regeneruje 3 PKT KRWI za każde otrzymane 10 pkt. obrażeń
Dobry Krwawy Kilt
Spodnie (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ -1, SZCZĘŚCIE +2, regeneruje 2 PKT KRWI za każde otrzymane 10 pkt. obrażeń
Narkoman:
Dobra Wzmocniona Czapka Narkomana
Hełm
Obrona: 10
Cechy: obrona +8, SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -6
Dobra Kurtka Narkomana
Zbroja
Obrona: 8
Cechy: SIŁA -1, WYGLĄD -2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5, INTELIGENCJA -3
Dobre Szorty Narkomana
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, SIŁA -6, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +5, INTELIGENCJA -3
i jeszcze troche roznych rzeczy:
Dobre Szorty Inków
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +5, WIEDZA +5
Spodnie Słońca
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: WYGLĄD +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Dobra Kurtka Siłacza
Zbroja
Obrona: 8
Cechy: SIŁA +12, ZWINNOŚĆ -6
Łowiecka Marynarka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 %
Dobry Kapelusz Pasterza
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: -1
Cechy: WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, ODPORNOŚĆ -4, obrona -4
Dobry Magnetyczny Kask
Hełm
Obrona: 5
Cechy: INTELIGENCJA +3, WIEDZA -4
Dobra Czapka Adrenaliny
Hełm
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -5, ZWINNOŚĆ +5
Łańcuch Geniuszu
Amulet
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, INTELIGENCJA +3
Sygnet Geniuszu
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, INTELIGENCJA +2
Pierścień Geniuszu
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, INTELIGENCJA +2
Amulet Twardej Skóry
Amulet
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5
Dobry Pierścień Twardej Skóry
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +5
Dobre AK-47
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 38
Cechy: ilość ataków na rundę: 8
Dobry Fn-Fal
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 45 - 68
Cechy: ilość ataków na rundę: 5
Doskonała Beretta
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 8 - 18
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Dobra Beretta
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 6 - 14
Cechy: ilość ataków na rundę: 5
Doskonały Nóż Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 12
Cechy: trafienie +10, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +6
Dobra Pałka Kontuzji
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +5
Dobry Szybki Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 9
Cechy: trafienie +8, ZWINNOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3
Dobra Szybka Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: trafienie +6, ZWINNOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3
i jeszcze cos sie znajdzie w razie potrzeby )
Offline